Skoč na obsah Skoč na menu
Hore 

StVPS - Stredoslovenská vodárenská prevádzková spoločnosť, a.s.

Vstup do zákazníckej sekcie

Môj zákaznícky
účet
Zavolajte nám 0850 111 234 Napíšte nám Vaše otázky Formulárena stiahnutie Plánovanéodstávky StVPS hlásené havárie vody

Stredoslovenská vodárenská prevádzková spoločnosť otvorila telefonické centrum

9.7.2007 / Tasr / str. 0 / hos / Vodárenství

Banská Bystrica 9. júla (TASR) - Skvalitňovať služby zákazníkom je jedným zo zámerov Stredoslovenskej vodárenskej prevádzkovej spoločnosti (StVPS), a. s., Banská Bystrica, člena skupiny Veolia Voda. Ich súčasťou bolo aj zriadenie telefonického centra, ktoré otvorili dnes v zrekonštruovaných priestoroch banskobystrického závodu StVPS.

"Šesť zamestnankýň je zákazníkom z okresov Banská Bystrica, Lučenec, Rimavská Sobota, Velký Krtíš, Prievidza a Brezno k dispozícii na telefónnom čísle 0850111234 za cenu miestneho hovoru v pevnej sieti od 7. do 19. hodiny. Poskytuje im aktuálne informácie o odberných miestach, zmluvách a faktúrach, cenách vodného a stočného, riešení reklamácií a porúch. Mimo pracovného času Call Centra hovory presmerujú na telefónne číslo dispečingu StVPS, a tak majú klienti možnosť riešiť problémy s vodou takmer nepretržite," uviedla hovorkyňa StVPS Slavomíra Vogelová.

Spoločnosť vykázala v roku 2006 čistý zisk vyše 82 miliónov Sk pri výnosoch 1,604 miliardy Sk. Zamestnáva bezmála 1 400 zamestnancov zabezpečujúcich poskytovanie služieb asi 700 000 obyvatelom regiónu. Jej hlavnou činnosťou je prevádzkovanie verejných vodovodov a kanalizácií. Najpočetnejšiu skupinu zákazníkov tvoria domácnosti - až 93,33 %.

StVPS vznikla v roku 2006 na základe zmluvy so Stredoslovenskou vodárenskou spoločnosťou (StVS) o nájme a prevádzke na poskytovanie služieb v oblasti výroby a distribúcie pitne vody a v odvádzaní čistení odpadových vôd. Strategickým partnerom StVS po predaji svojej dcérskej spoločnosti StVPS po medzinárodnom výberovom konaní sa stala francúzska Veolia Voda a 90 % akcií StVPS previedli na spoločnosť Veolia. Vstup nového akcionára znamenal nové prístupy najmä v zákazníckych službách. Do konca roka 2006 otvorili zákaznícke centrá vo Zvolene, Banskej Bystrici, Lučenci, Rimavskej Sobote a Velkom Krtíši. Ďalšie pribudli v tomto roku v Prievidzi, Žiari nad Hronom a v Brezne.

dc pop